Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



General Ledger Accountant Zorggroep Heilig Hart Kortrijk


Functie

Als General Ledger Accountant ben je verantwoordelijk voor het beheren van de dagelijkse boekhoudactiviteiten, het waarborgen van de nauwkeurigheid van financiële verslagen, en het ondersteunen van de maand- en jaarafsluitingsprocessen. Je speelt een cruciale rol in het onderhouden van de financiële gezondheid van onze organisatie, en werkt nauw samen met andere afdelingen om financiële inzichten en ondersteuning te bieden.

Kortom zijn je verantwoordelijkheden:

  • Beheren en reconciliëren van grootboekrekeningen.
  • Voorbereiden van maandelijkse, kwartaal- en jaarafsluitingen en financiële rapporten.
  • Analyseren van financiële gegevens en rapporteren over financiële prestaties.
  • Ondersteunen bij de ontwikkeling van budgetten en financiële prognoses.
  • Naleven van financiële wet- en regelgeving.
  • Controleren van aankoopfacturen conform de wettelijke en bedrijfsnormen.
  • Inboeken van facturen en geeft na goedkeuring vrijgeven voor betaling.
  • Schriftelijke en telefonische contacten met interne en externe diensten.
  • Ondersteuning bij interne en externe audits.
  • Maandelijkse BTW aangifte
  • Maandelijkse afsluit
  • Nauwkeurig bijhouden van banktransacties
  • Consolidaties
  • Intercompanies
  • Waar nodig ondersteunen bieden aan de collega’s.

Jouw profiel

  • Bachelor of graduaat boekhouden. Kandidaten met ervaring in Accounts Payable komen ook in aanmerking.
  • Uitstekende kennis van boekhoudprincipes en financiële rapportage.
  • Kennis van fiscaliteit.
  • Vaardigheid in MS Office en boekhoudsoftware.
  • Sterke analytische vaardigheden en aandacht voor detail.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Vermogen om zelfstandig en in teamverband te werken.
  • Proactieve houding en het vermogen om deadlines te halen.
  • Commissielonen berekenen
    De commerciële resultaten controleren en verantwoorden
  • De liquide middelen opvolgen en de betrouwbaarheid ervan valideren
  • De parameters van de boekhoudsystemen actualiseren (tarieven sociale bijdragen, ...)
  • De inkomsten van de onderneming controleren en registreren (invoer van klantenbetalingen, opmaak van facturen, aanmaningen, ...)
  • De constitutieve elementen van de lonen, facturatie en betalingsopdrachten voorbereiden
  • De facturen, bankafschriften, bewijsstukken coderen en inboeken
    De afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
  • De wettelijke fiscale en sociale aangiften opstellen en uitvoeren

Aanbod

  • Een boeiende job vol variatie en uitdaging, ontwikkelingsmogelijkheden, veel autonomie en verantwoordelijkheid
  • Aangename werksfeer en leuke collega's :)
  • Een contract van onbepaalde duur (jobtime is bespreekbaar)
  • Relevante anciënniteit wordt onbeperkt overgenomen
  • Verloning volgens het IFIC barema
  • Maaltijdcheques
  • Eindejaarspremie volgens pc 330
  • Vakantiegeld
  • Vergoeding woon-werkverkeer
  • Royale fietsvergoeding
  • Aandacht voor work-life balance
  • Vakantie
  • 24 vakantiedagen, vrij te nemen in bespreking met de collega’s
  • 10 wettelijke feestdagen
  • ADV dagen (extra vrije dagen vanaf 50+)
  • Tal van vormings- en opleidingskansen
  • Jaarlijkse gratis griepvaccinatie
  • Extra voordelen:
  • Toegang tot het voordelenplatform "Benifits @work
  • Gratis fitness
  • Lekkere maaltijden & meeneemmaaltijden aan een voordelig personeelstarief (dagschotels, salades, soep, brood, ...)
  • Gratis water, koffie en soep
  • H. Hart activiteiten
  • Kinderopvang:
  • Gebruik maken van één van onze kinderdagverblijven
  • 50 % korting bij buitenschoolse opvang in één van onze kinderdagverblijven

Solliciteren

Beau Uyttenhove
0468091058
jobs@dermaut.eu

Solliciteren